Kontakta oss
Mail: [email protected]
Telefonsvar: (08)-509 245 73
Vanliga frågor & svar
När får jag min beställning?
Din beställning skickas till dig inom den leveranstid som angavs vid beställningstillfället. Leveranstider är angivna på produktsidan, i varukorgen, på tacksidan samt i orderbekräftelsen.
Produkter som finns i lager skickas omgående och levereras till dig inom 1-3 arbetsdagar beroende på valt fraktsätt (helger och röda dagar ej inräknade). Om din beställning innehåller beställningsvaror så kan leveranstiden variera mellan 2 – 15 arbetsdagar.
Vilken leveranstid som gäller för just din beställning kan du se i den orderbekräftelse som mailades ut till dig efter slutfört köp.
Orderbekräftelse
Viktig information
– Orderbekräftelsen skickas inom 30 minuter efter slutfört köp.
– Kolla i din skräpkorg om mailet har fastnat där.
– Om du har flera mailadresser, kolla samtliga.
Om du inte hittar orderbekräftelsen i din inbox eller skräpkorg så kan du höra av dig till oss med information om vilka produkter du har beställt samt ditt namn, vi ser då till att skicka ut orderbekräftelsen på nytt.
Kan jag sälja och byta in spel hos er?
Absolut! I dagsläget är det enbart möjligt att sälja och byta in produkter i vår fysiska butik i Stockholm City. Vi har ingen möjlighet att värdera produkter via mail eller telefon.
Vid inbyte så kan du välja andra produkter till beloppet av inbytesvärdet av dina produkter, alternativt ett presentkort för att handla senare. Väljer du att sälja produkterna så får du halva beloppet av inbytesvärdet insatt på ditt betalkort inom 1-3 bankdagar, beroende på din bank. Vi betalar ej ut kontanta medel och vi kan ej betala ut via Swish.
Vänligen ta med dig legitimation vid inbyte/försäljning. Är du under 18 år så behöver en målsman vara med eller tillgänglig för att bekräfta transaktionen.